torsdag, fredag, lördag


Hej alla fina :)
Har inte riktigt hunnit blogga dom senaste dagarna så ja kan kortfatta som snabbt, i torsdags så åkte jag direkt hem efter skolan och rå pluggade i si så där 4 timmar, sen tränade jag styrka (cirkelpass) sen somnade jag. I fredags stack jag in till Std och småshoppade lite, fick köpt ett träningslinne som jag kan visa sen, sen stack jag till gymmet (höll på att förfrysa på väg dit) och körde 10 000 meter rodd+20 min aktiv gång. Sen drog jag hem och åt och sen slocknade jag. Idag så vaknade jag upp med träningsvärk i typ varenda muskel i hela kroppen så fick bli en chill lördag med lite pluggande, fotande och degande framför teven. I kväll står gymnasieval på min to-do-list , ska bli skönt att få de gjort.
Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0