Today it´s gonna be a good day

Hallåhallå :)
Igår så gjorde vi ju ett lite "överraskningsbarnkalas" för våran mattelärare som fyllde 40 :) Riktigt roligt!  Vi bakade tårtor, o gjorde ett megastort kort o fixade klassrummet och fixade en krona till han, haha riktiga änglabarn ;) Kan lägga upp några bilder sen! Så på idrotten så skulle vi dansa..haha och de gick väll sådär men kul var de i alla fall! Fick ju ett o annat skrattanfall..sen drog jag till gymmet och körde massa fria vikter. Jobbade mycket med att träna ospecifika muskelgrupper, inte dom vanligast utan alla små muskler emellan :) Asså det var så sjuukt galet äckligt jobbigt men de kändes riktigt bra efteråt :) Men var fortfarande helt död efter de så jag åkte bara hem och åt sen somnade jag vid 7 haha, men de var as gött ;) Nu har jag varit uppe sen 7 och varit super pigg. Dagens planer är att just nu så ska ja slänga i mig lite frukost sen ska jag ut o springa o styrketräna efter de, sen vid 5 så ska jag åka o spaá på Marstrands havshotell, dö skönt! Kommer bli en riktigt bra dag, hoppas ni också får en riktigt bra dag och inte är allt för bakis!
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0