gråt, tårar och chock

Ja rubriken säger de mesta.. Ja hade precis kommit hem från träningen och lägger mig i sängen. Så tittat jag på väggen så är det en spindel där som seriöst är längre än mitt lillfinger om man räknar med benen. Får så klart panik och börjar gråta och springer därifrån och hämtar mamma och syrran för att dom ska ta ut den. Sen försvan den så jag vågar inte sova dätute tills  jag vet att den är död/låångt borta.
Asså min fobi för spindlar går inte att sätta ord på, tycker det är så hemskt så jag vågar inte ens ta typ terapikurser för att bota bort det.Usch!! Så hemsk var min gårkväll. Men nu ligger jag i en gossig säng och tänkte gå ut och gå och sen sticka o träna lite. Sen ikväll bli de feest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0