Sommmmarlooove!

Waaahh! Kan knappt föstå det men nu ee de sommarlov :D
Jag åker till Åh om några timmar och ska träffa några av dom absolut goaste vännerna på jorden och jag är där i tre veckor så de blir tyvärr ingen update på tre veckor :S ,, Man får inte ta med dator eller nått sånt så ska se hur jag ska göra för att överleva ,, ;)
Igår spänderade jag kvällen hos älsklingen, åkte så klart moppe dit eftersom jag tog kortet i går :))
Sån lättnad när det står "Godkänd" på skärmen,, piufff!
Så körda massa moppe igår såklart ;)
Men nu måååste jag forsätta mitt packande ,, kommer såklart glömma hälften :S
Ajjja! Ni får ha det bästatse sommarlovet som bara går att få så ska jag göra massa inlägg när jag kommer hem,, kanske ett videoinlägg också för de vill ni tydligen :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0