sjuk osv osv...

Ojoj de va länge sen!
Jag har massa bilder ja ska slänga ut på bloggen, men har ingen ork just nu.
Har blivit sjuk , mitt huvud lär sprängas snart och de gör så ont i halsen att jag verkligen får anstränga mig varje gång jag ska svälja. Men ja mår nog bättre snart :)
Åkte till Möndahl här om dagen och gjorde moppe provet ,, som inte gick så bra...
Fick 50 och man behövde 52 så de e bara att ta nya tag och göra om de på freda.
Har verkligen inte tid att vara sjuk nu! blir galen
Vi har massa aktiviteter i skolan och sånt ,klassdagar, os-dagar osv osv,,så just nu var ju inte så smart att bli sjuk :S Sen är de mycket med allt annat också, så känner att ja behöver sommarlov! nu!
Hoppas ni har ett lite lugnare schema och inte är sjuka!
Ha de bäst
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0