truth

ASSÅ DEN E BÄST PUNKT. Tycker den stämmer in på mig så sjukt mkt.
T.ex när man ska träffa släckten tillexempel, så är ja/vi alllltid minst en halvtimma
sena. Eller på morgonen när man ska till plugget så brukar vi stanna framförbussen 
så att den inte kan köra förbi utan att låta mig hoppa in ;)för att man ee lite sen så den redan hunnit åka.. Eller när man ska bort och
fixat och trixat me allt hela dagen så man bara ska kunna sticka lite innan man ska vara där,
så kommer man på att man glömde husnycklarna...sen mobilen..ibland moppe nycklarna osv..
så är man sen igen!
Så likt mig som de bara kan bli!
De finns dock en grej jag AldriG glömmer, den e lixom som ett par byxor ..nånting som man helt enkelt inte glömmer ..min lille kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0