Hemma igen!

Hej på er mina goingar! Nu är jag hemma igen efter ett tre veckors underbart konfirmationsläger på Åh. Det går inte att beskriva hur underbart det varit och hur goa alla människor där är. Riktiga änglar e dom :)
Jag har la tagit omkring en si så där 2500 - 3000 bilder så nu ska ja pilla ett tag med att importera dom o fixa några lite kanske ;)
Har mycket jobb framför mig men kul skaa de bli!
Jag börjar väll friska till lite, när jag åkte hemifrån så hade jag nästan blivit frisk från lungkatarren och öroninflammationen men när jag kom dit fick jag lungsäcksinflammation direkt när jag avslutat pencilin kuren. Så fick åka te akuten och få lite tabletter så skulle de bli bra. Sen slutade jag äta dom tabletterna och dagen efter hade jag fått bihålsinflammation så då var det bara att åka till sjukhuset igen. Men men :) jag lever!
Doktorn frågade om jag hade varit förkyld på sistone eller nått liknande för att se om det var efter det som jag fått bihålsinflammationen, svaret blev ju då att på en månad hade jag varit förkyld,lungkatarr,öroninflammation,sprängt trumhinnorna,lungsäcksinflammation och sen då bihålsinflammation. Så har varit sjuk väldigt mycket nu för att vara mig. Jag brukar ju aldrig vara sjuk men nu har jag dratt på mig allt
Hoppas ni har varit friska och badat jätte mycket och njutit av solen när den väl visat sig :))
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0