svimmat

Tja bloggen! 
Min dag idag har varit väldigt händelsefull kan man säga. Vi har haft luciatåg i skolan, tre stycken! De gick ju ganska bra på de första för då fanns de fortfarande syre i salen men vid de andra så blev de bara sämre och sämre luft och några svimmade av..Sen vid tredje så hade ju alla ljus tagit över syret (vi va lixom 64 pers,bara i luciatåget) så då slocknade typ 8 pers ,haha. Bland annat jag, kändes så himla konstigt för allt började glittra och golvet snurra..sen blev de svart så minns jag inte så mycket mer än att jag vaknade upp på golvet. Men de gick bra i alla fall, blåste ut ljuset innan ja däcka iaf ;) Fick dock sjuukt ont i huvudet efter det så åkte till församlingshemmet och sov en stund , sen kom alla konfirmander och förstöre min sovstund, men de var dags att vakna då :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0