superduper arg

Hejsan hejsan :) Alltså är så glad att denna dag äntligen är över, de har varit en så sjuukt jobbig dag bara. Började med att pappa och mamma skulle åka klockan 7 till stan och jag börjar ju inte förrän 08:15  så jag undrade hur jag skulle komma till skolan.. så körde dom mig endå men jag var verkligen super piss of för hade ju knappt vaknat lixom.. så kommer jag till skolan och vi såg inte film på spanskan som våran lära lovat, vi hade en as jobbig mattelektion...skulle ha massa underbara konfirmander efter skolan men var så trött så jag tillförde väll typ ingenting. Plus att jag fick massa huvudvärk. Sen hade jag utvecklingsamtal vilket gick väldigt bra även fast jag var galet trött och nu har jag suttit och pluggat med syrran och hjälpt henne med matten så nu ska jag äntligen få göra det jag längtat efter hela dagen, nämnligen dra täcket över huvudet och bara sova :) 
Vi hade i alla fall en kul idrottslektion då vi hade redskapsgympa och det gick bra och var jobbigt så känns bra i musklerna ;) Så har varit ganska sugen på att bara slå nån idag (därför fick de bli den här bilden, den visar min känslor,haha) men har faktiskt inte gjort det.. inte så hårt i alla fall :)
Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0