10 000 meter

Go kväll mina kära läsare :)
Imorse när jag vaknade hade jag sån himla huvudvärk så ja stannade hemma. Varje gång mitt hjärta slog så dunkade det till i huvudet, inte kul! Iaf , chillade och pluggade hela dagen. Sen när huvudvärken äntligen gått bort så stack jag iväg till Sportlife med mina tjejer :) Kul och svettigt blev det! Vill inte tänka på hur sjuukt mycket träningvärk jag kommer ha imon,haha. Först gick vi mest runt på gymmet och provade lite olika maskiner sen tränade jag rodd i nån timme. Så körde först lite blandad styrka , mest armar och mage sen 10 000 meter rodd. De va as gött och köra rodd, nackdelen var bara att jag fick bränmärken på handflatorna så har fått tejpa ihop dom nu. De gör så himla ont när man stöter till något annars.
Detta var min måndag :) Väldigt go faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0