Länge sen ee bara förnamnet...

Hejsan
Länge sen ee bara förnamnet...
Men iaf har varit as förkyld sen förra lördan ,,, men så tänkte jag att jag går te skolan på tisdag och så gjorde jag det men då tappa jag rösten ... så fick försöka vara tyst i en hel dag ,,,hhehehe vilket inte funka så jätte bra ;) Jag bara pratar och pratar sen så märker man att dte inte kommer något ljud ,heheh
Så var jag hemma på onsdag,torsdag så gick ja te skolan på fredag så aaaa,,, så jobbade jag lördag (idag) kul kul ;) så ja det var min vecka typ,,,imon blir det eventuellt köpa data + fixa/tömma mitt blivande rum/hus typ ;)
+++
Körde lite cross med larssa här om dagen också ,,,eller aa ja körde för det mesta fyrhjuling men aa,,
HA de bäst + trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0