cheerleading 3x

tja tja bloggen! Gick upp cirkus halv 7 idag trots att det inte var någon skola...vi var lediga idag (Y) För jag skulle ha Cheerleading typ några timmar...så jag cyklade till stora höga ... visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta för ja ee kanske inte hur pigg och alert soppas tidigt på morgonen...så jag räknade med 30-40 minuter...det tog 10 minuter . Hahah men träffade Beckabus där så vi gick in och började stretcha lite lätt sen vid nio kom dom andra cheyorna och i började träna. Lyckades nästan göra en mjukis. Jag lyckades nästan göra en okey rondat. Hade riktigt kul i alle fall. Så idag har jag tränat Cheerleading i 3 timmar i sträck och sedan cyklat 1 mil så borde snart få träningsvärk misstänker jag,heeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0