ingen rubrik

Hejsan
Idag så har jag väll inte gjort nått speciellt,,,de skköjigaste i plugget var nog volleybollen på Idrotten...Sen när jag kom hem så fixxade jag och sen power-walk´ade jag ca 8 km. Det var skönt framför allt den sista biten när man går vid havet :) (Y)Och nu ska jag sooova <3
Igår:Så var jag också i plugget ... och de roligaste i går var också idrotten :A. Sen när jag kom hem så pluggade jag lite sen hoppade jag studsmatta i en halv timme (måste ha rört väldigt mycket på armarna och axlarna för jag har väldigt mycket träningsvärk där!) haha. Sen sprang jag strandrundan (inte så lång...3,8 km). Efter detta blev det styrketräning och stretching. Sen sov jag som en stock. Skön dag de me.
Bilderna kommer imon! Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0