träning träning träning

Hellowiisan! De var ett tag sen...tänker inte förklara vaför inte det blivit några inlägg utan istället tänker vi framåt ,,haha.Idag vaknade jag vid typ tio över åtta ,,av att solen lyste in genom mitt fönster och fåglarna kvittrade utanför.Väldig härligt att vakna till.Så gick jag ut och gick en långpromenad och sen tog jag ut alla söta kaniner marsvin och toffee.<3.Sen så gick jag ner till havet.Och gick ut på isen...utan att åka i,,haha.Har gått 1/2 mil idag sammanlagt,,så härligt :)Så vid 6 så tränade jag styrka och fys i en timme.Undrar hur mycket träningsvärk man får imon. haha.
hoppas ni har det bra,,det har jag iaf haft idag (rimmar) hehe
SES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0