idag,igår och i förrgår

Gomorron alla hyfsat morgonpigga :) sorry för dålig uppdatering men har varken haft tid eller lust :$ Men nu tänker vi framåt istället :D Idag så ska fannybannyboo och hennes syster komma hit (www.fannyaasheim.blogg.se , http://colorkakii.blogg.se/ ) Så ska vi ha en super härlig dag ,,undra hur många gånger jag säger super varje dag...?? Vi ska fota/modella gör fruktsallad osv osv. :P Ska ta mycket bilder med min lilla avtryckare som jag kallar den ,,vi ska fota ner vid havet , i skogen mm. Aa ,, bilderna får ni se sen
Igår
Idag är de ju våffeldagen och jag och tilde gjorde riktigt smariga  med grädde, jordgubbar, vanilj glass, frysta hallon ,, det var galet gott!
Förgår
Idag efter skolan så gjorde jag lite läxor och efter det så kom Sarah och Elize ,, vi gick ner till vattnet och fotade ( bilderna kommer strax )Sarah och Elize tack för en underbar dag ;) <3 vi fotade i solnedgången och himlen var underbart fin.
Poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0