(Y)

Har bloggat så minimalt  lite nu )´: Men håller på att fixa och trixa lite mer kameran inklusive bilderna + rensa +kanske vattenstämpla? + lägga över dom på en otroligttt långsam dator,,,det tar ca 32 minuter och sedan att lägga över dom på USB´t tar ytterligare 15 min och det blir det..........tänk........32+150..............47 minuter!
Bara att få in dom i min lilla mac (den vill nämligen inte hitta kameran när jag skall läsa in dom.....) så därför....tar det låååång tid :$
Har i alle fall varit på skolavslutning idag :D (Y) många tummar upp!
Det ska bil riktigt nice med ett rikktigt långt härligt sommarlov nu :)))
Tog lite bilder på skolavslutning ,, nu blev ni allt förvånade va! Jag  ta  biilder,haha.
Borde lägga upp dom imon men det är som sagt lite att fixxa med :)))
Tack föresten för söta kommentarer <3:D
Ha ett otroligt bra sommarlov!
Massa kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0