Stukat lillfingret :(

Gomorrgon på er Igår var jag i skolan...vi skulle slutat halv 4 men vi hade bara en lektion så det blev att sluta tidigt ;D sen så gick ja och några andra te tempo sedan tog vi bussen hem. Sedan var jag på 50-års kalas och det var väldigt mysigt :p efter detta, vid sju någon gång så tog jag och fridiss mopparna ner till en Äng och fotade lite ,det gick ganska bra att köra moppe med stukat Lillfinger,juste ja stukade lillfingret så nu ee det lika stort som min tumme +att det är helt blått och lila Japp det var min dag ;)

Kommentarer
Postat av: Theresa

sv: Oj, jag mena inte att de skulle låta "tyket" eller så men tack :)

2011-06-02 @ 18:33:56
URL: http://littlethinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0