today

HejHe´j söta läsare/tittare
Min dag startade vid halv nio,,då tog jag macrot och tog
en morgonpromenad och plåtade vid havet .Så megasuperasfintvackert va de,hahha
Har ju då varit med Lovisa idag också , haha hade super KUL (som vanligt).
Har nog skrattat bort typ halva dagen :D         Så bakade vi ju cupcakes.
Citron cupcakes toppade med grädde och chokladsås och strössel och Silver kulor elle vad de nu heter <3
Så fixade och trixade lite med datorerna sen gick vi ut och åkte pulka.Men det kunde väll gott bättre!
Åkte en meter sen ramlade båda av....1 meter igen så ramlade båda av igen,,ja så höll vi på ett tag :)
Sen så åkte vi till farmor och fikade lite .... aa så såg min dag ut idag! :)Härlig dag
Ska uppdatera imon (nyårsbilderna)men ska jobba på dagen så de blir nog lite senare imon. (=
Ha de super bra , kramar från mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0