ooo

Hello alla!Hade skrivit ett hyfsat långt blogg inlägg men så försvann det :(men jaja.
Tänkte skriva om gårdagen för ja bloggade inte igår.
Igår:Ja vaknade och gick upp och lite sådant...sedan så tog jag pulkan och gick ut och åkte pulka med Frida ("fotofrida") och hennes brorsa.Så åkte vi pulka i typ nästan 3 timmar...
förbrände nog en och annan kalori där :) haha
men idag då.
Idag var jag i skolan och jag va inte trött !? HAha gick och la mig så bara för tidigt igår :F Var riktigt trött efter allt pulka åkande :D Sen efter skolan så gick jag hem till Fanny ("modellfanny") och plåtade henne lite och så fotade hon mig och så ((SoMvaNligt) men lika kul everytime:O<3Kan inte lägga upp dom bilderna nu för har inte fått dom ;S men får dom nog imon i plugget (Y)Och då kanske jag kan få några bilder vi klickade för ett bra tag sedan nu´
efter detta så gjorde JAG mat,, det händer ju inte jämt :P men iaf
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0