studiedag

STUDIEDAG,,idag da :D Idag så vaknade jag vid nio av att min morgonpigga syster satte på TV´n. Och kunde
tyvärr inte somna om igen så ja gick upp. Men efter som tilde (syster) är lite förkyld så fick hon frukost på sängen av sin snälla storasyster (och med det menar ja mig själv) hahah.Sen så invigde jag min avtryckare till kameran.Den funkade väldigt bra :)Sen så var klockan kanske två eller så,,och då blev det mat.
Sen så gjorde jag och tilde våfflor ,Smarigt! (biler kommer sen)
Nu har jag precis duschat efter att ha kört crosstrainer och varit ute och sprungit.flås flås
haha,a det var min dag idag hoppas ni också haft en härlig dag.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0