skönhetstiips

Så! nu har jag masserat in oliv olja i hårbotten och ska snart tvätta bort det.Efter det så ska jag fixa naglarna,,fila,måla osv osv.Sen så ska ja dricka ett helt glas vatten ,vilket inte är det lättaste när man inte pallar att dricka :$
Sen så ska jag lägga gurk-halvor under ögonen.De mår ögonen bra av och det stramar åt hyn :)
Efter det så ska jag smeta på vaselin på ögonfransarna.Det är som en hårinpackning för dom.
Sen blir det att smörja in läpparna ,,dom är torra såhär års.
Det sista jag ska göra är att massera naglarna,,låter konstigt men dom växer snabbare då.

Det stimulerar blodflödet i nagelbädden och gör att naglarna växer snabbare.


japp, det var lite skönhets tipps som jag provat idag.Ska lägga in mer skönhets tipps.


ha dée bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0