gbg

hejsan! Idag så har jag varit i gbg och shoppat typ hela dagen.Jag köpte 2 koftor på gina tricot,en grå och en vit.Sen så köpte jag 4 bhár och en ny foundation och ett sol puder.Kan lägga ut bilder typ imon.Var där med 2 underbara vänner.Hade en as nice day.
Tråkigt bara att det är skola som gäller imon :(
men men ,, desto mer det är skola desto "snartare" kommer ett långt härligt sommarlov. LÄNGTAR SÅ MKT!
vill ha sommar nu punkt.
Jah har absolut tröttnat på det här kalla ,,imorse var det -10,5° buhhu

Kommentarer
Postat av: Märta

Hej Vanessa!!!

Om du undrar vem jag är så är jag Fridas kusin :D

Din blogg är jättefin!!!!!!! <3

Jag kan inte fatta hur du kan bli sååååååå bra på bild!??? Du är grymt fiiiin <3 =D

Kram Märta

2011-02-23 @ 19:01:28
URL: http://sysslingarforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0