Sarah

Hejhej! Glömde blogga igår om jag inte mins fel,,, så gör det idag. Igår efter skolan så hängde jag med Sarah ( http://busfilus.blogg.se/ ) vi titta på film / fotade . Filmen hette Yogi Bear ---> Bild
SÅ SÖTA VAR DOM!
När ja fotade så var det typ bäst ljus och så hade jag en super söt modell,Sarah
Redigering/modell:Sarah
Foto:Ne$$a
Sen när jag kom hem så tog jag moppen ner te vattnet och fotade lite till,hehhehe .
Jag har typ hur mycket bilder som  helst (känns som det iaf :) ) som jag ska lägga upp men min " Tanka - in - bilder- i -dator ee typ sönder så får gö de på Mac´daton men det funkar INTE ,,men skulle gö nån uppdatering eller skaffa minneskortläsare eller vad det heter ,,
Det var typ min går dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0